Цінності створюють основу для прийняття рішень і керують тим, як людина взаємодіє з іншими

Опитувальник мотивів, цінностій та вподобань

#MVPI Motives, Values and Preferences Inventory

Наш внутрішній світ - це наші цілі, цінності, рушійні сили та інтереси, визначають те, чого ми прагнемо досягти. Знаючи цінності, ви зрозумієте, що спонукає інших до успіху, і яка посада та середовищі буде найбільш продуктивним.

Цінності опитувальника

Мотиви статуса

  1. Визнання

  2. Повноваження, влада

  3. Гедонізм

Мотиви відносин

  1. Альтруізм

  2. Причасність

  3. Традиції

Фінансові мотиви

  1. Безпека

  2. Комерція

Стиль прийняття рішення

  1. Естетика

  2. Наука

Технічні дані

  • 15-20 хвилин для заповнення

  • На 40 мовах

  • Зручно заповнювати з будь-якого пристрою

Плюси вимірювання мотивів кандидатів при прийомі на роботу

1. Розуміння цінностей і рушійних сил кандидата.
Вимірювання мотивів може дати цінну інформацію про основні цінності. Ця інформація допоможе визначити, чи збігаються мотиви кандидата з культурою та довгостроковими цілями компанії.

2. Покращений процес відбору.
Оцінка мотивів додає до процесу відбору ще один рівень, даючи рекрутерам і роботодавцям повне розуміння кандидатів, окрім їхніх навичок і кваліфікації.

3. Краща культурна відповідність.
Розуміння мотивів допомагає оцінити відповідність перед організацією. Компанія може створити гармонійне середовище. Це сприяє залученості і загальній продуктивності.

4. Зменшення плинності.
Оцінка мотивів допомагає визначити кандидатів, які керуються довгостроковими прагненнями. Це зменшить плинність кадрів, оскільки мотивація факторами, окрім фінансів, залучає відданих людей у довгостроковій перспективі.